לכל מי שלא יודע עם מה הוא מתמודד!! **פתרון**

דף הבית פורומים פורום הדברה גירודים מחרקים בלתי נראים לכל מי שלא יודע עם מה הוא מתמודד!! **פתרון**

#37392
לכל מי שלא יודע עם מה הוא מתמודד!! **פתרון**

מקווה שזה יגיע לאוזניים\עיניים של מי שצריך, הפורום הזה בדיחה.
בכל אופן, אני ומשפחתי התמודדנו עם אותו הדבר בדיוק, כל מה שנאמר כאן הוא נכון ואמיתי – והכי חשוב, אתם לא משוגעים.

לפני שנתיים, לקראת הקיץ פתאום התחלנו להעקץ..מאוד בקטנה ומאוד לא מורגש..  לאט לאט החלה ההרגשה של דברים "הולכים" על הגוף.. גירודים וכו'
זה הגיע למצב בלתי נסבל, אבל בלתי נסבל ברמה שאי אפשר לחיות ככה.
עשינו הדברות..כל ההדברות החל מהדברת פרמטרין הנפוצה בארץ ועד הדברות של מבנים תעשייתיים, אני חושב בסביבות ה-6-7 הדברות תוך חודשיים וכלום פשוט לא עזר, אני אפילו יכול להשבע שזה רק עצבן אותם (החרקים).
הקטע הוא, שהוא לא ראינו כלום, אפילו קנינו זכוכיות מגדלת ומיקרוסקופ בהגדלה של X250

עם מה אתם אם מתמודדים? קרדיות.
לא קרדית האבק, לא קרציוני יונים, לא פסוקאים ולא מחלה נפשית.
קראתי הכל, בעברית ובאנגלית, מחקרים, ניסויים, כתבות, עדויות, התייעצתי עם כל אנשי המקצוע בארץ – הכל. אין על הנושא הזה שום חומר בעברית, ולמדבירים בארץ אין מושג מה זה ואיך להתגבר על זה.

יש בעולם אלפי זנים של קרדיות (mites)' הנפוצים בהם הגורמים לכל התסמינים הללו. העיקריים בהם – קרדית העופות (Red Fowl Mite) וקרדית היונים (Bird Mite) יש עוד כ"כ הרבה סוגים שזה מגוחך לנסות להבין עם איזה סוג בדיוק אתם מתמודדים.
אבל הדרך שלהם זהה, הם מגיעים כקבוצה קטנה, ומתרבים בקצב לא הגיוני – מאות ביום. לאחר חודש, כבר יש השרצה המונית בבית.
ככל שההשרצה יותר גדולה ככה קשה יותר להרוג אותם, לפעמים גם לא אפשרי.

הקרדיות האלה הן כ"כ קטנות שרק תחת מיקרוסקופ מעבדתי ניתן לראות אותן, יש קבוצות בפייסבוק של אלפי אנשים עם אותה בעיה, ממליץ להכנס ולקרוא וגם באינטרנט תחת הביטוי mites infestation.

לא כל פתרון מתאים לכל קרדית, אז מה שאני עשיתי זה..הכל. כל מה שהבנתי שהורג קרדיות.
אז ככה:
1. נים, נים הוא צמח שנקרא בעברית אזדרחת,והוא משמש כחומר הדברה טבעי, הוא דוחה פטריות, חרקים ועוד. – אפשר לפזר ברחבי הבית או על הגוף.
2.מחולל אוזון (ozone generator), מכשיר שמייצר אוזון(גז רעיל), הגז משתחרר ברחבי החדר, והורג..הכל. – אסור לנשום את הגז בשום פנים, ולהרחיק חיות מחמד השימוש בגז נועד לטיהור האוויר, הוא הורג חיידקים, פטריות, עובד, חרקים וכמעט כל דבר חי.
3.לצאת מהבית לתקופה ארוכה (חודש -חודשיים), הקרדיות עוקצות אותנו כי הן צריכות דם להתרבות (בדיוק כמו יתושות), העניין הוא שהדם שלנו לא טוב להן, רק דם של יונים, תרנגולים.. אבל זה כבר מאוחר מדי, הן מבינות את זה לאחר העקיצה – אנחנו הדיירים בעצם נקלענו בטעות בקו האש. – יציאה ממושכת מהבית לפעמים גורמת להם לרעוב, והן עוזבות.
4.חשוב מאוד לבדוק – אם יש פגר (גופה) של חיה מסביב או מעל הבית – יונה על הגג, עכבר במזגן, כאלה.. אם המקור לקרדיות לא יוסר, לא יתאפשר להתגבר על זה.
5. אני חושב שהדבר שהכי עזר לנו היתה שילוב של כמה חומרי הדברה במינונים גבוהים, אלה חומרי הדברה ספציפיים מאוד, אני אישית הזמנתי אחד מאיביי ואחד מאמזון, אחד מהם הוא חומר הדברה חזק מאוד ורחב-טווח, הוא הורג המון סוגים של חרקים, רק להשוואה – אצלנו בארץ משתמשים רק בפרמטרין, יש חומרי הדברה המשלבים הרבה חומרים פעילים וכף אפקטיביים יותר:
Tempo Sc
את החומר הזה ערבבנו עם IGR שהוא סוג אחר של הדברה שעוצר את הגדילה של הקרדיות ומונע מהן לעבור מהשלב שהן קטנות (larve) לשלב שהן קרדיות-בוגרות שעוקצות אותכם – השם של המוצר שקניתי הוא: Tekko Pro.
חשוב מאוד להשתמש בדיוק בחומרים האלה (לי זה מה שעזר לדעתי).
כל המידע וההמלצות נאספו במשך חודשים מהאינטרנט, ממליץ לכולם לקרוא על הנושא ולהבין יותר עם מה מדובר, תהיו זהירים עם חומרים רעילים. מקווה שזה מתישהו, איכשהו יעזור למישהו! תצליחו