פשפש המיטה – רקע קטן על החרק הקטנטן

דף הבית פורומים פורום הדברה פשפש המיטה – רקע קטן על החרק הקטנטן

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #38136
    פשפש המיטה – רקע קטן על החרק הקטנטן

    הדברת פשפשים בירושלים | הדברה ע"י מדביר מוסמך אמין ומקצועי | לייעוץ והדברה 055-9662737

    הדברת פשפשים בירושלים, הינה בעצם הדברת הפשפש המצוי בישראל וזהו לא אחר מאשר,: "פשפש המיטה" , חרק קטן כמו קרציה, זמן פילותו בלילה, מוצץ את דמינו ומסתלק.

    הדברת פשפשים בירושלים תעזור לכם במאמר קצר זה בשאלות כמו: איך נראה פשפש המיטה וכיצד תוכלו לזהות שיש לכם בבית את פשפש המיטה? מה הדרך של ההדברה שלו? והאם צריך טיפול נוסף כדי למגרו..

    http://www.youtube.com/watch?v=vfzpG94YupE לפרטים:

    מדביר בירושלים
    הדברה בירושלים
    מדביר מומלץ בירושלים
    מדביר טרמיטים בירושלים
    הדברת נמלים בירושלים
    הדברת נמלים ירושלים

    פשפש המיטה המדובר, הינו חרק קטן, שמימדיו נעים בין מילימטר לארבעה כשהוא עדיין צעיר, ועד 5-6 מ"מ בבגרותו. צבעו חום-צהבהב או חום- אדמדם, ולאחר ארוחה טובה,כשהם התמלאו בדם צבעם משחיר.

    פשפש המיטה, מתחבא מתחת למיטה, מתחת למזרון, או בין קיפולי הסדין מיטה ומחכה ללילה שזהו זמן פעילותו, יונק דם מהישנים , וחוזר למחבואו. על הגוף יופיעו עקיצות מגרדות. קשה למצוא אותו, ועוד יותר קשה להיפטר ממנו, וזאת ה- בעיה שמטרידה אותנו.

    הדברה ירוקה ירושלים
    מדביר עכברים ירושלים
    שירותי הדברה בירושלים
    הדברה בירושלים
    הדברה ירוקה בירושלים
    הדברת פשפשים בירושלים

    הדברת ג'וקים זה לא, לא מרססים וזהו סיימנו, חרק זה עקשן נוראי, ומחזיק מעמד ברוב חומרי ההדברה. צריך פעולה משולבת, ללא חומרי הדברה כמו קיטור, שואב אבק, לחץ אויר, ויותר מפעם אחת. חשוב למקד, לא על כל הבית, אלא מתמקדים דווקא בחדר שבו נעקצו על ידו.

    http://www.youtube.com/watch?v=vfzpG94YupE

    לרוב הם מתרכזים בחדר אחד כך שאין צורך לרסס עוד חדרים. זה לא מקקים, זה לא חרק שמת בין רגע, אלא זה חרק בעייתי מאוד. אחרי הדברה כזאת אמורים להיפטר מפשפש המיטה, אבל בדרך כלל צריך שני ריסוסים וטיפולים לתוצאה מושלמת ועמידה.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.